ROZŠÍŘENÁ INFOLINKA FN PLZEŇ

ROZŠÍŘENÁ INFOLINKA FN PLZEŇ

 

Z důvodu častých dotazů široké veřejnosti rozšíří FN Plzeň od úterý 3.listopadu 2020 infolinku pro poskytování informací o provozních opatření v rámci fakultní nemocnice a zároveň pro zodpovězení  nejčastějších dotazů spojených s onemocněním COVID-19. Infolinka není určena jako linka konzultační pro odbornou veřejnost z řad ambulantních specialistů.

Své dotazy mohou zájemci volat na telefonní číslo 377 402 179 nebo psát na níže uvedené adresyprovoz infolinky FN Plzeň bude zajištěn každodenně (pondělí-neděle) v časech 8:00-20:00 hod. nebo psát na: 

  • infolinka@fnplzen.cz  -  pro dotazy veřejnosti, spojené s vyšetřením na COVID-19, veškeré informace týkající se provozních opatření v rámci FN Plzeň a odpovědi na nejčastější dotazy týkající se COVID-19.
  • infocovid@fnplzen.cz - pro hromadné objednávky samoplátců požadujících skupinové odběry 5 osob a více – včetně tzv. firemních odběrů, realizované mimo stávající odběrový systém FN Plzeň. Maximální denní provozní kapacita je 25 klientů skupinových (firemních) odběrů.

Odeslaný e-mail pro hromadné objednávky samoplátců musí obsahovat tyto informace: 

  • přesnou identifikaci subjektu – jeho celý název, adresu, IČO, DIČ
  • jmenný seznam zájemců o odběr, včetně data narození
  • kontaktní adresu klienta, kam budou odeslány výsledky a telefonní číslo, které v případě pozitivity klienta musí kontaktovat Krajskou hygienickou stanici Plzeňského kraje (KHS PK).
  •       žadatel bude kontaktován odpovědnou osobou k upřesnění podmínek fakturace, místa a času plánovaného odběru

 

Ředitel FN Plzeň MUDr. Václav Šimánek, Ph.D. dodává: „Přestože je nemocnice v tomto období velmi vytížená, nesmíme zapomínat, že kromě covidových pacientů máme i nemocné s jinými chorobami. Lidé by neměli zapomínat na péči o své zdraví a v případě zdravotních potíží se obrátit na svého praktického lékaře či odborníka FN Plzeň. Veřejnost se často neorientuje ve stávajících omezeních a mívá velké množství dotazů týkajících se provozu nemocnice. I z tohoto důvodu jsme se rozhodli zřídit infolinku, na kterou budou moci lidé volat nebo psát své dotazy, a  tím získají odpovědi na  otázky, které je mohou trápit. Věřím, že tento způsob komunikace bude přínosný a pomůže veřejnosti se lépe orientovat v současně nastavených pravidlech.“